pop-up
Kapat
Popup'ı bir daha gösterme !

1. TARAFLAR

İşbu Mesafeli Satış Sözleşmesi ("Sözleşme"), Alıcı ve Satıcı arasında aşağıda belirtilen hüküm ve şartlar çerçevesinde elektronik ortamda kurulmuştur. Alıcı ve Satıcı, Sözleşme kapsamında birlikte “Taraflar”, ayrı ayrı “Taraf” olarak anılacaktır.

2. TANIMLAR

Sözleşme’nin uygulanmasında ve yorumlanmasında aşağıda yazılı terimler karşılarındaki yazılı açıklamaları ifade edeceklerdir.

ALICI:Bir Ürün / Hizmet’i ticari veya mesleki olmayan amaçlarla edinen, kullanan veya yararlanan gerçek kişiyi,
Bakanlık:Türkiye Cumhuriyeti Ticaret Bakanlığı’nı,
Banka:5411 sayılı Bankacılık Kanunu uyarınca kurulan lisanslı kuruluşları,
CÜSEM veya Aracı Hizmet Sağlayıcı:Oluşturduğu sistem ile Satıcı’nın Ürün/Hizmet’i satışa sunduğu Platform’u işleten ve Satıcı adına mesafeli sözleşme kurulmasına aracılık eden CÜSEM’i
Hizmet:Bir ücret veya menfaat karşılığında yapılan ya da yapılması taahhüt edilen Ürün sağlama dışındaki her türlü tüketici işleminin konusunu,
Kanun:6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun’u,
Ön Bilgilendirme Formu:Sözleşme kurulmadan ya da buna karşılık herhangi bir teklif Alıcı tarafından kabul edilmeden önce Alıcı’yı Yönetmelik’te belirtilen asgari hususlar konusunda bilgilendirmek için hazırlanan formu,
Platform:

CÜSEM ’e ait 

https://cusem.cumhuriyet.edu.tr/ adlı internet sitesini ve mobil uygulamasını,

Satıcı:Kamu tüzel kişileri de dâhil olmak üzere ticari veya mesleki amaçlarla tüketiciye Ürün/Hizmet sunan ya da Ürün/Hizmet sunanın adına ya da hesabına hareket eden ve Sözleşme’nin 5. maddesinde bilgileri bulunan gerçek ve/veya tüzel kişiyi,
Sözleşme:Satıcı ve Alıcı arasında akdedilen Sözleşme’yi,
Ürün:Alışverişe konu olan mal veya hizmeti,
Yönetmelik:Mesafeli Satışlar Yönetmeliği’ni ifade eder.

3. SÖZLEŞMENİN KONUSU ve KAPSAMI

3.1. Sözleşme’nin konusu Alıcı'nın, Platform’da, Ürün/Hizmet’in satın alınmasına yönelik elektronik olarak sipariş verdiği, Sözleşme’de belirtilen niteliklere sahip Ürün/Hizmet’in satışı ve teslimi ile ilgili olarak Kanun ve Yönetmelik hükümleri gereğince Taraflar’ın hak ve yükümlülüklerinin belirlenmesi olup Taraflar, Sözleşme tahtında Kanun ve Yönetmelik’ten kaynaklanan yükümlülük ve sorumluluklarını bildiklerini ve anladıklarını kabul, beyan ve taahhüt ederler.

3.2. Sözleşme’nin akdedilmesi Taraflar’ın ayrı ayrı CÜSEM  ile akdetmiş oldukları sözleşmelerin hükümlerinin ifasını engellemeyecek olup, Taraflar, CÜSEM ’nin Ürün/Hizmet’in satışına ve Sözleşme’ye herhangi bir şekilde taraf olmadığını ve Sözleşme kapsamında Taraflar’ın yükümlülüklerini yerine getirmeleri ile ilgili Kanun ve Yönetmelik çerçevesinde kendisine yüklenmiş olanlar hariç olmak üzere herhangi bir sorumluluğu ve taahhüdü bulunmadığını kabul, beyan ve taahhüt ederler.

3.3. Mevzuat uyarınca aşağıdaki Ürün/Hizmet satışları Sözleşme’nin kapsamında değildir.

a) Finansal hizmetler,

b) Otomatik makineler aracılığıyla yapılan satışlar,

c) Halka açık telefon vasıtasıyla telekomünikasyon operatörleriyle bu telefonun kullanımı,

d) Bahis, çekiliş, piyango ve benzeri şans oyunlarına ilişkin hizmetler,

e) Taşınmaz malların veya bu mallara ilişkin hakların oluşumu, devri veya kazanımı,

f) Konut kiralama,

g) Paket turlar,

h) Devre mülk, devre tatil, uzun süreli tatil hizmeti ve bunların yeniden satımı veya değişimi,

i) Yiyecek ve içecekler gibi günlük tüketim maddelerinin, satıcının düzenli teslimatları çerçevesinde tüketicinin meskenine veya işyerine götürülmesi,

j) Yolcu taşıma hizmetleri,

k) Malların montaj, bakım ve onarımı,

l) Bakımevi hizmetleri, çocuk, yaşlı ya da hasta bakımı gibi ailelerin ve kişilerin desteklenmesine yönelik sosyal hizmetler.

m) Kısa mesaj aracılığıyla kurulan ve eş zamanlı olarak tamamen ifa edilen abonelik içermeyen katma değerli elektronik haberleşme Hizmetleri ile 23/6/1983 tarihli ve 2860 sayılı Yardım Toplama Kanunu kapsamındaki bağışlar ve kamu kurumlarınca sunulan katma değerli elektronik haberleşme hizmetleri.

4. ALICI’NIN ÖNCEDEN BİLGİLENDİRİLDİĞİ HUSUSLAR

Alıcı, siparişin oluşturması ve Sözleşme’nin kurulmasından önce, gerek Platform’un ilgili sayfaları ve kısımlarındaki tüm genel-özel açıklamalar, gerek Sözleşme, gerek Ön Bilgilendirme Formu gerekse de sair şekillerde, aşağıda yer verilenler de dahil olmak üzere Sözleşme’nin akdi ve uygulaması ile ilgili tüm hususlar hakkında doğru ve eksiksiz olarak bilgilendirildiğini ve bunları okuyup anladığını kabul, beyan ve taahhüt eder.

a) Ürün/Hizmet’in temel nitelikleri,

b) Satıcı'nın adı veya unvanı, MERSİS numarası veya vergi kimlik numarası ve iletişim bilgileri ile diğer tanıtıcı bilgileri,

c) Ürün/Hizmet'in Platform’dan alınması sırasındaki satış işlemi aşamaları ile yanlış girilen bilgilerin düzeltilmesine ilişkin amaca uygun araçlar-yöntemler,

d)CÜSEM  tarafından uygulanan Alıcı bilgileri için geçerli gizlilik, veri kullanımı-işleme ve elektronik iletişim kuralları ile Alıcı’nın bu hususlarda CÜSEM ’ye verdiği izinlerin kapsamı, Alıcı’nın kanuni hakları, Satıcı’nın hakları ve Taraflar’ın haklarını kullanım usulleri,

e) Ürün/Hizmet için Satıcı tarafından öngörülen edinim kısıtlamaları,

f) Ürün/Hizmet için kabul edilen ödeme yöntem-araçları, Ürün/Hizmet’in vergiler dâhil toplam satış fiyatı,

g) Ürün/Hizmet'in Alıcı’ya teslimine ilişkin usuller ile nakliye-teslimat-kargo masrafları gibi ek masraflar hakkında bilgiler,

h) Ürün/Hizmet ile ilgili diğer ödeme/tahsilat ve teslimat bilgileri ve süresi ile Sözleşme'nin ifasına ilişkin diğer bilgiler ve Taraflar’ın bu hususlardaki sorumlulukları,

ı) Alıcı’nın cayma hakkını kullanamadığı durumlarda bu haktan faydalanamayacağına veya hakkın süresinde kullanılmaması da dâhil olmak üzere hangi koşullarda bu hakkı kaybedeceğine ilişkin bilgi,

i) Alıcı’nın cayma hakkının olduğu durumlarda bu hakkını kullanma şartları, süresi ve usulü, Satıcı’nın iade için öngördüğü tüm mali hususlar (iade yöntemi ile masrafı, Sözleşme konusu bedelin iadesi ve iade sırasında Alıcı tarafından kazanılmış/kullanılmış ödül puanları sebebiyle yapılabilecek indirim ve mahsuplar dahil),

j) Cayma bildiriminin yapılacağı açık adres, faks numarası veya elektronik posta bilgileri,

k) Satıcı’nın talebi üzerine, varsa tüketici tarafından ödenmesi veya sağlanması gereken depozitolar ya da diğer mali teminatlar ve bunlara ilişkin şartlar,

l) Varsa dijital içeriklerin işlevselliğini etkileyebilecek teknik koruma önlemleri,

m) Alıcı’nın Platform’da dönem dönem uygulanabilecek çeşitli fırsatlara ilişkin yararlanma koşullarının (özel şartlar) detayları,

n) Satıcı’nın bildiği ya da makul olarak bilmesinin beklendiği, dijital içeriğin hangi donanım ya da yazılımla birlikte çalışabileceğine ilişkin bilgi,

o) Mahiyetine göre Sözleşme'de yer alan diğer tüm satış şartları ile Sözleşme Alıcı tarafından Platform’da onaylanarak kurulduktan sonra Sözleşme’nin Alıcı’nın talebi halinde Alıcı’ya elektronik posta ile gönderileceği ve Alıcı tarafından Sözleşme’ye üyelik hesabından erişilebileceğine ilişkin bilgi,

p) Uyuşmazlık hallerinde Alıcı’nın, başvurularını Tüketici Mahkemesine veya Tüketici Hakem Heyetine yapabileceğine ilişkin bilgi.

5. ALICI, SATICI, ARACI HİZMET SAĞLAYICI VE FATURA BİLGİLERİ

ALICI BİLGİLERİ

Teslim Edilecek Kişi: 
Teslimat Adresi: 
Telefon: 
Faks: 
E-posta/Kullanıcı Adı: 

SATICI BİLGİLERİ

Satıcının Ticaret Unvanı / Adı ve Soyadı:SİVAS CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ SÜREKLİ EĞİTİM MERKEZİ (CÜSEM)
Satıcının Adresi:SİVAS CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ YERLEŞKESİ, YENİŞEHİR MAH. SİVAS
Satıcının Vergi Kimlik Numarası: 216 058 5829 
Satıcının Telefonu:03464870000-2860
Satıcı KEP ve E-posta Bilgileri

cumhuriyetuniversitesi@hs01.kep.tr

cusem@cumhuriyet.edu.tr

 

 

 FATURA BİLGİLERİ

Ticari Unvanı / Adı ve Soyadı:SİVAS CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ SÜREKLİ EĞİTİM MERKEZİ (CÜSEM)
Vergi Dairesi ve Vergi Kimlik Numarası:

SİTE

216 058 5829 

Adres:SİVAS CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ YERLEŞKESİ, YENİŞEHİR MAH. SİVAS
Telefon:03464870000-2860
Faks: 
E-posta/Kullanıcı Adı:cusem@cumhuriyet.edu.tr
Fatura Teslim:Fatura talep dilekçesi kurumsal iletişim adreslerine gönderilecektir. (mail veya posta ile)

6. ÜRÜN/HİZMET BİLGİLERİ

6.1. Ürün/Hizmet’in temel özellikleri (türü, miktarı, marka/modeli, rengi, adedi, fiyatı) Platform’da yer almakta olup Platform üzerinden detaylı şekilde incelenebilecektir.

6.2.Ürün/Hizmet karşılığında ödenecek tüm tutarlar (tüm vergiler dahil satış fiyatı, kargo bedeli, taksit farkı tutarı, açık pazar ve/veya diğer butiklerinden eş zamanlı olarak gerçekleştirilen alışverişlerde hak kazanılan toplam indirim tutarı vb.) aşağıdaki tabloda gösterilmiştir.

  Ürün/Hizmet AçıklamasıAdetPeşin FiyatıAra Toplam (KDV Dahil)
     
   Toplam 

 

 

 

Teslimat Adresi

: 
Teslim Edilecek Kişi: 
Fatura Adresi: 
Sipariş Tarihi: 
Teslim Şekli: 
Teslimat Süresi*: 
 : 
      

*Sözleşme ve ilgili mevzuat hükümlerinde yer alan istisnalar saklıdır.

 

6.3.SÖZ KONUSU ÜRÜN BEDELİ, “CÜSEM  ALICI GÜVENCESİ” KAPSAMINDA SATICI ADINA, CÜSEM  TARAFINDAN ALICI’DAN TAHSİL EDİLMEKTEDİR. ALICI MALIN BEDELİNİ CÜSEM 'E ÖDEMEKLE, ÜRÜN BEDELİNİ SATICI’YA ÖDEMİŞ SAYILACAK VE BİR DAHA ÖDEME YÜKÜMLÜLÜĞÜ ALTINA GİRMEYECEKTİR. ALICI’NIN İLGİLİ MEVZUAT KAPSAMINDA İADE HAKLARI SAKLIDIR.

7. GENEL HÜKÜMLER

7.1. Satıcı, Ürün/Hizmet’i eksiksiz, siparişte belirtilen niteliklere uygun ve mevzuat gereği Ürün/Hizmet’le birlikte teslim etmesi gereken sair bilgi ve belgeleri teslim etmeyi kabul, beyan ve taahhüt eder.

7.2. Alıcı, Ürün/Hizmet bedelini Platform üzerindeki ödeme sistemlerinden peşin ödeyecektir. Ödeme işlemlerinde vadeli yâda taksitli ödeme olmayacaktır. Platform üzerinden gerçekleşen ödemeler ile ilgili sorunlarda kurumun iletişim numarası olan 03464870000-2860 veya 2861 nolu hatlardan resmi tatiller haricinde hafta içi 08:00-17:00 arası bilgi alınabilecektir (bankadan kaynaklı sorunlar bu kapsam dışındadır) 

7.3. Kurumun statüsü ve üretilen ürün/hizmetin niteliği gereği Alıcı, Ürün/Hizmet’e kendi imkânları ile ulaşacaktır. (Yüzyüze eğitimlerde CÜSEM’in belirlediği yer ve saatte, online ve hibrit eğitimlerde ise CÜSEM’in belirlediği dijital ortam ve linklerden eğitime katılma zorunludur) Alıcı veya Alıcı tarafından belirlenen üçüncü kişiye, taahhüt edilen teslim süresi içerisinde ve her halükârda 30 (otuz) günlük yasal süreyi aşmamak koşulu ile teslim edilir. (Bu süre içerisinde Satıcı’nın edimini yerine getirmemesi durumunda Alıcı Sözleşme'yi feshedebilecektir. Ancak Alıcı’nın isteği veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan Ürün/Hizmet satışlarında teslim süresi ilgili 30 (otuz) günü aşabilecektir. Ayrıca, sipariş durumu “Ön Sipariş” olarak belirtilen Ürün/Hizmet için teslimat süresi de 30 (otuz) günü aşabilecek olup Alıcı, Alıcı’nın isteği veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan ya da “Ön Sipariş” statüsünde olan bir Ürün/Hizmet satın aldığında teslimatın 30 (otuz) gün içerisinde yapılmaması dolayısıyla Sözleşme’yi feshedemeyecektir.

7.4. Alıcı’nın herhangi bir nedenle Ürün/Hizmet’i teslim almaması halinde, Alıcı’nın yazılı talebi ile (kurumsal mevzuat gereği eğitimin geçen süresi göz önüne alınarak sadece kalan süre için iade yapılacaktır) Ürün/Hizmet’i iade ettiği kabul edilecek olup yasal süresi içerisinde ücret Alıcı’ya iade edilecektir.

7.5. Ürün/Hizmet’e ait her nevi dilekçe ile başvuru, evrak talebi vb. durumlarda ortaya çıkacak tüm masraflar Alıcı’ya ait olacaktır. 

7.6. Satıcı, Sözleşme'den doğan ifa yükümlülüğünün süresi dolmadan Alıcı’yı bilgilendirmek ve açıkça onayını almak suretiyle muadil bir Ürün/Hizmet tedarik edebilecektir.

7.7. Ürün/Hizmet ediminin yerine getirilmesinin iptal edildiği hallerde Satıcı’nın bu durumu 3 (üç) gün içinde Alıcı’ya yazılı veya sözlü olarak veya veri saklayıcısı ile bildirmesi ve tahsil edilen ödemeleri bildirim tarihinden itibaren en geç 14 (ondört) gün içinde iade etmesi zorunludur. Ancak kurumsal mevzuat gereği eğitimlerin belli bir süre devam ettikten sonra iptal edilmesi durumunda kurum yalnızca kalan süre hesaplanarak ödemeyi gerçekleştirecektir. 

7.8. Alıcı, Sözleşme konusu bedeli ödemekle yükümlü olup, herhangi bir nedenle Sözleşme konusu bedelin ödenmemesinin ve/veya Banka kayıtlarında iptal edilmesinin Satıcı’nın Ürün/Hizmet’i teslim yükümlülüğü ile Sözleşme’den kaynaklanan sair yükümlülüklerinin sona ereceğini kabul, beyan ve taahhüt eder. Alıcı, herhangi bir sebeple Banka tarafından başarısız kodu gönderilen ancak buna rağmen Banka tarafından Satıcı’ya yapılan ödemelere ilişkin olarak, Satıcı’nın herhangi bir sorumluluğunun bulunmadığını kabul, beyan ve taahhüt eder.

7.9. Alıcı, Ürün’ün teslim edilmesinden sonra Alıcı’ya ait kredi kartının yetkisiz kişilerce haksız kullanılması sonucunda Sözleşme konusu bedelin ilgili Banka tarafından Satıcı’ya ödenmemesi halinde, Alıcı Ürün’ü 3 (üç) gün içerisinde iade masrafları Alıcı’ya ait olacak şekilde Satıcı’ya iade edeceğini kabul, beyan ve taahhüt eder.

7.10. Sözleşme kapsamında herhangi bir nedenle Alıcı’ya bedel iadesi yapılması gereken durumlarda, Alıcı, ödemeyi kredi kartı ile yapmış olması halinde, Satıcı tarafından kredi kartına iade edilen tutarın banka tarafından Alıcı hesabına yansıtılmasına ilişkin ortalama sürecin 2 (iki) ile 3 (üç) haftayı bulabileceğini, bu tutarın Satıcı tarafından Banka’ya iadesinden sonra Alıcı’nın hesaplarına yansıması halinin tamamen Banka işlem süreci ile ilgili olduğunu ve olası gecikmeler için Satıcı’yı sorumlu tutamayacağını kabul, beyan ve taahhüt eder.

7.11. Alıcı ile sipariş esnasında kullanılan kredi kartı hamilinin aynı kişi olmaması veya Ürün/Hizmet’in Alıcı’ya tesliminden evvel, siparişte kullanılan kredi kartına ilişkin güvenlik açığı tespit edilmesi halinde, Satıcı, kredi kartı hamiline ilişkin kimlik ve iletişim bilgilerini, siparişte kullanılan kredi kartının bir önceki aya ait ekstresini yahut kart hamilinin Banka’dan kredi kartının kendisine ait olduğuna ilişkin yazıyı ibraz etmesini Alıcı’dan talep edebilecektir. Alıcı’nın talebe konu bilgi/belgeleri temin etmesine kadar geçecek sürede sipariş dondurulacak olup, söz konusu taleplerin 24 (yirmidört) saat içerisinde karşılanmaması halinde ise Satıcı, siparişi iptal etme hakkını haizdir.

7.12. Satıcı’nın herhangi bir sebeple sunamadığı Ürün/Hizmetlerin bedeli, Alıcı’nın yazılı başvurusu ile iade edilecektir. 

7.13. Alıcı tüketici sıfatıyla talep, şikâyet ve önerilerini yukarıda yer alan Satıcı iletişim bilgilerini kullanmak suretiyle ve/veya Platform’un sağladığı kanallarla ve 03464870000-2860 nolu telefon numarası üzerinden ulaştırabilecektir.

8. ÖZEL ŞARTLAR

8.1. Alıcı, aksi belirtilmedikçe, Platform’da birden fazla eğitim seçeneğinden alışveriş yapabilecektir. Ancak aynı zaman dilimlerindeki eğitimlere katılabilmenin fiilen imkânı olmaması sebebiyle,  Alıcı’nın, eğitimlerin gün ve saatlerini kontrol etme sorumluluğu vardır. Aynı gün ve saate denk gelen eğitimlerin ücretini iade edilebilmesi için Alıcı’nın şahsen yazılı başvurusu gerekecektir

8.2. Alıcı’nın vereceği siparişlerde kurumsal fatura seçeneğini seçmesi durumunda Satıcı, Alıcı tarafından Platform üzerinden bildirilecek vergi kimlik numarası ve vergi dairesi bilgilerini kullanarak kurumsal fatura düzenleyecektir. Faturada yer alması gereken bilgilerin doğru ve eksiksiz girilmesi tamamen Alıcı’nın sorumluluğundadır.

8.3. Platform üzerinden yapılan alışverişlerde taksit imkânı olmayacaktır. Banka yâda kredi kart ile ödeme yapılması halinde, Banka tarafından kampanyalar dâhilinde Alıcı’ya taksitlendirme yapılabilir. Bu tür kampanyalar ve ödeme planları Banka’nın inisiyatifindedir. 

9. KİŞİSEL VERİLERİN KORUNMASI, TİCARİ ELEKTRONİK İLETİ VE FİKRİ-SINAİ HAKLAR İLE İLGİLİ KURALLAR

9.1. 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu kapsamında kişisel veri olarak tanımlanabilecek Alıcı’ya ait kimlik, iletişim, müşteri işlem ve işlem güvenliği bilgileri; sipariş almak, Ürün/Hizmet’i sunmak, sistemsel sorunların çözümü, ödeme işlemlerini gerçekleştirmek, -önceden onay verilmesi halinde- Ürün/Hizmet hakkında pazarlama faaliyetlerinde kullanılmak, Alıcı’ya ait bilgilerin güncellenmesinde ve üyeliklerin yönetimi ve sürdürülmesi ile Alıcı ile Satıcı arasında kurulan Sözleşme ve sair sözleşmelerin ifası amacıyla ve üçüncü kişilerin teknik, lojistik ve benzeri diğer işlevlerinin Satıcı tarafından sağlanabilmesi için yukarıda sayılan verileri CÜSEM  ve/veya CÜSEM  iştirakleri tarafından işlenebilir.

9.2. Alıcı’ya, yürürlükteki mevzuata uygun şekilde, her türlü Ürün/Hizmet'e ilişkin tanıtım, reklam, iletişim, promosyon, satış ve pazarlama amacıyla Alıcı’nın ticari elektronik izni olması halinde, CÜSEM  tarafından SMS/kısa mesaj, anlık bildirim, otomatik arama, bilgisayar, telefon, elektronik posta, faks, diğer elektronik iletişim araçları ile ticari elektronik iletişimler yapılabilir.

9.3. Alıcı tarafından Platform’a girilen bilgilerin ve işlemlerin güvenliği için gerekli önlemler, CÜSEM  tarafındaki kendi sistem altyapısında, bilgi ve işlemin mahiyetine göre günümüz teknik imkânları ölçüsünde alınmıştır. Bununla beraber, söz konusu bilgiler Alıcı’ya ait cihazlardan girildiğinden Alıcı tarafından korunmaları ve ilgisiz kişilerce erişilememesi için, virüs ve benzeri zararlı uygulamalara ilişkin olanlar dâhil gerekli tedbirlerin alınması sorumluluğu Alıcı’ya aittir.

9.4. Alıcı, Sözleşme kapsamında sağladığı verilerin doğru ve güncel olduğunu ve bilgilerin değişmesi halinde Platform üzerinde gerekli güncellemeleri yapacağını taahhüt eder.

9.5. Platform’a ait her türlü bilgi ve içerik ile bunların düzenlenmesi, revizyonu ve kısmen/tamamen kullanımı konusunda; Satıcı'nın anlaşmasına göre diğer üçüncü şahıslara ait olanlar hariç; tüm fikri-sınai haklar ve mülkiyet hakları CÜSEM ’ye aittir.

9.6. CÜSEM tarafından Alıcı'ya ait işlenen kişisel veriler için detaylı bilgiye http://cusem.cumhuriyet.edu.tr/kisisel_verilerin_korunmasi.html adresinde yer alan “KİŞİSEL VERİLERİN KORUNMASINA İLİŞKİN AYDINLATMA METNİ” ile paylaşılmaktadır.

10. CAYMA HAKKI

10.1. Alıcı, eğitime kaydını yaptırarak ödemesini tamamladığı andan itibaren eğitim başlayana kadar, yazılı müracaatı ile sözleşmeden cayarak ücret iadesini sağlayabilir. Ancak eğitim başladıktan sonra eğitime katılmaktan vazgeçtiği durumlarda ücret iadesi için yine yazılı başvurusu olmalıdır, başvuru sonrasında eğitimin kalan süresi hesaplanarak ücret iadesi sağlanacaktır. 

10.2. Alıcı’nın katılacağı eğitim, şahsına özel materyallerin hazırlandığı/tedarik edildiği bir eğitim olduğu takdirde (örneğin Alıcıya kullanımına verilecek özel araç gereçlerin alındığı yâda kitap seti verildiği hallerde), eğitimden cayıldığında Alıcı’ya verilen malzemenin bedeli hesaplanarak iade tutarından düşülecek ve ücret iadesi kalan tutardan yapılacaktır.

12. UYUŞMAZLIKLARIN ÇÖZÜMÜ

12.1. Sözleşme’nin uygulanmasında, Sivas Mahkemeleri ve Sivas Tüketici Hakem Heyetleri yetkilidir.

13. BİLDİRİMLER ve DELİL SÖZLEŞMESİ

13.1. Sözleşme tahtında Taraflar arasında yapılacak her türlü yazışma, mevzuatta sayılan zorunlu haller dışında, elektronik posta aracılığıyla yapılacaktır.

13.2. Alıcı, Sözleşme'den doğabilecek ihtilaflarda CÜSEM ’nin ve Satıcı’nın ticari defter, bilgisayar, kayıt ve diğer belgelerinin bağlayıcı, kesin ve münhasır delil teşkil edeceğini, bu maddenin Hukuk Muhakemeleri Kanunu'nun 193. maddesi anlamında delil sözleşmesi niteliğinde olduğunu kabul, beyan ve taahhüt eder.

14. YÜRÜRLÜK

14.1. 14 (on dört) maddeden ibaret Sözleşme, Taraflar’ca okunarak, işlem tarihinde, Alıcı tarafından elektronik ortamda onaylanmak suretiyle akdedilmiş ve yürürlüğe girmiştir. Sözleşme’nin bir nüshası Alıcı’nın üyelik hesabında mevcuttur ve talep edilmesi halinde ayrıca elektronik posta ile de gönderilebilecektir.



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ÖN BİLGİLENDİRME FORMU

1. TARAFLAR VE KONU

İşbu Ön Bilgilendirme Formu’nun konusu, Alıcı ve Satıcı arasındaki Sözleşme’ye ilişkin Kanun ve Yönetmelik hükümleri uyarınca bilgilendirilmesidir. Ayrıca Yönetmelik uyarınca yer verilmesi zorunlu olan hususlar Ön Bilgilendirme Formu’nda yer almaktadır.

ALICI, Ön Bilgilendirme Formu ve Sözleşme’ye ilişkin bilgileri üyeliğinin bağlı olduğu “Hesabım” sayfasından takip edebilecek olup değişen bilgilerini bu sayfa üstünden güncelleyebilecektir. Ön Bilgilendirme Formu ve Sözleşme’nin bir nüshası Alıcı’nın üyelik hesabında mevcuttur ve talep edilmesi halinde ayrıca elektronik posta ile de gönderilebilecektir.

2. TANIMLAR

Ön Bilgilendirme Formu ve Sözleşme’nin uygulanmasında ve yorumlanmasında aşağıda yazılı terimler karşılarındaki yazılı açıklamaları ifade edeceklerdir.

ALICI:Bir Ürün / Hizmet’i ticari veya mesleki olmayan amaçlarla edinen, kullanan veya yararlanan gerçek kişiyi,
Bakanlık:Türkiye Cumhuriyeti Ticaret Bakanlığı’nı,
Banka:5411 sayılı Bankacılık Kanunu uyarınca kurulan lisanslı kuruluşları,
CÜSEM  veya Aracı Hizmet Sağlayıcı:Oluşturduğu sistem ile Satıcı’nın Ürün/Hizmet’i satışa sunduğu Platform’u işleten ve Satıcı adına mesafeli sözleşme kurulmasına aracılık eden CÜSEM’i
Hizmet:Bir ücret veya menfaat karşılığında yapılan ya da yapılması taahhüt edilen Ürün sağlama dışındaki her türlü tüketici işleminin konusunu,
Kanun:6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun’u,
Ön Bilgilendirme Formu:Sözleşme kurulmadan ya da buna karşılık herhangi bir teklif Alıcı tarafından kabul edilmeden önce Alıcı’yı Yönetmelik’te belirtilen asgari hususlar konusunda bilgilendirmek için hazırlanan formu,
Platform:CÜSEM ’e ait https://cusem.cumhuriyet.edu.tr/adlı internet sitesini ve mobil uygulamasını,
Satıcı:Kamu tüzel kişileri de dâhil olmak üzere ticari veya mesleki amaçlarla tüketiciye Ürün/Hizmet sunan ya da Ürün/Hizmet sunanın adına ya da hesabına hareket eden ve aşağıda bilgileri bulunan gerçek ve/veya tüzel kişiyi,
Sözleşme:Satıcı ve Alıcı arasında akdedilen Sözleşme’yi,
Ürün:Alışverişe konu olan Ürün/Hizmeti
Yönetmelik:Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği’ni ifade eder.

3. . ALICI, SATICI, ARACI HİZMET SAĞLAYICI VE FATURA BİLGİLERİ

ALICI BİLGİLERİ

Teslim Edilecek Kişi: 
Teslimat Adresi: 
Telefon: 
Faks: 
E-posta/Kullanıcı Adı: 

SATICI BİLGİLERİ

Satıcının Ticaret Unvanı / Adı ve Soyadı:SİVAS CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ SÜREKLİ EĞİTİM MERKEZİ (CÜSEM)
Satıcının Adresi:SİVAS CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ YERLEŞKESİ, YENİŞEHİR MAH. SİVAS
Satıcının Vergi Kimlik Numarası: 216 058 5829 
Satıcının Telefonu:03464870000-2860
Satıcı KEP ve E-posta Bilgileri

cumhuriyetuniversitesi@hs01.kep.tr

cusem@cumhuriyet.edu.tr

 

 

 FATURA BİLGİLERİ

Ticari Unvanı / Adı ve Soyadı:SİVAS CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ SÜREKLİ EĞİTİM MERKEZİ (CÜSEM)
Vergi Dairesi ve Vergi Kimlik Numarası:

SİTE

216 058 5829 

Adres:SİVAS CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ YERLEŞKESİ, YENİŞEHİR MAH. SİVAS
Telefon:03464870000-2860
Faks: 
E-posta/Kullanıcı Adı:cusem@cumhuriyet.edu.tr
Fatura Teslim:Fatura talep dilekçesi kurumsal iletişim adreslerine gönderilecektir. (mail veya posta ile)

 

4. ÜRÜN/HİZMET BİLGİLERİ

4.1. Ürün/Hizmet’in temel özellikleri (türü, miktarı, marka/modeli, rengi, adedi, fiyatı) Platform’da yer almakta olup Platform üzerinden detaylı şekilde incelenebilecektir.

4.2.Ürün/Hizmet karşılığında ödenecek tüm tutarlar (tüm vergiler dahil satış fiyatı, kargo bedeli, taksit farkı tutarı, açık pazar ve/veya diğer butiklerinden eş zamanlı olarak gerçekleştirilen alışverişlerde hak kazanılan toplam indirim tutarı vb.) aşağıdaki tabloda gösterilmiştir.

  Ürün/Hizmet AçıklamasıAdetPeşin FiyatıAra Toplam (KDV Dahil)
     
   Toplam 

 

 

 

 

Teslimat Adresi:

  
Teslim Edilecek Kişi: 
Fatura Adresi: 
Sipariş Tarihi: 
Teslim Şekli:Alıcıya Teslim veya CÜSEM  Teslimat Noktasına noktasına teslim
Teslimat Süresi*:En geç 30 gün
      

*Sözleşme ve ilgili mevzuat hükümlerinde yer alan istisnalar saklıdır.
**Belirtilen süre teslimatın taahhüdü değildir, satıcı tarafından kargo şirketine teslim edilme süresini ifade eder.

 4.3. SÖZ KONUSU ÜRÜN BEDELİ, “CÜSEM  ALICI GÜVENCESİ” KAPSAMINDA SATICI ADINA, CÜSEM  TARAFINDAN ALICI’DAN TAHSİL EDİLMEKTEDİR. ALICI MALIN BEDELİNİ CÜSEM 'YE ÖDEMEKLE, ÜRÜN BEDELİNİ SATICI’YA ÖDEMİŞ SAYILACAK VE BİR DAHA ÖDEME YÜKÜMLÜLÜĞÜ ALTINA GİRMEYECEKTİR. ALICI’NIN İLGİLİ MEVZUAT KAPSAMINDA İADE HAKLARI SAKLIDIR.

5. GENEL HÜKÜMLER

5.1. Satıcı, Ürün/Hizmet’i eksiksiz, siparişte belirtilen niteliklere uygun ve mevzuat gereği Ürün/Hizmet’le birlikte teslim etmesi gereken sair bilgi ve belgeleri teslim etmeyi kabul, beyan ve taahhüt eder.

5.2. Alıcı, Ürün/Hizmet bedelini Platform üzerindeki ödeme sistemlerinden peşin ödeyecektir. Ödeme işlemlerinde vadeli yâda taksitli ödeme olmayacaktır. Platform üzerinden gerçekleşen ödemeler ile ilgili sorunlarda kurumun iletişim numarası olan 03464870000-2860 veya 2861 nolu hatlardan resmi tatiller haricinde hafta içi 08:00-17:00 arası bilgi alınabilecektir (bankadan kaynaklı sorunlar bu kapsam dışındadır) 

5.3. Kurumun statüsü ve üretilen ürün/hizmetin niteliği gereği Alıcı, Ürün/Hizmet’e kendi imkânları ile ulaşacaktır. (Yüzyüze eğitimlerde CÜSEM’in belirlediği yer ve saatte, online ve hibrit eğitimlerde ise CÜSEM’in belirlediği dijital ortam ve linklerden eğitime katılma zorunludur) Alıcı veya Alıcı tarafından belirlenen üçüncü kişiye, taahhüt edilen teslim süresi içerisinde ve her halükârda 30 (otuz) günlük yasal süreyi aşmamak koşulu ile teslim edilir. (Bu süre içerisinde Satıcı’nın edimini yerine getirmemesi durumunda Alıcı Sözleşme'yi feshedebilecektir. Ancak Alıcı’nın isteği veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan Ürün/Hizmet satışlarında teslim süresi ilgili 30 (otuz) günü aşabilecektir. Ayrıca, sipariş durumu “Ön Sipariş” olarak belirtilen Ürün/Hizmet için teslimat süresi de 30 (otuz) günü aşabilecek olup Alıcı, Alıcı’nın isteği veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan ya da “Ön Sipariş” statüsünde olan bir Ürün/Hizmet satın aldığında teslimatın 30 (otuz) gün içerisinde yapılmaması dolayısıyla Sözleşme’yi feshedemeyecektir.

5.4. Alıcı’nın herhangi bir nedenle Ürün/Hizmet’i teslim almaması halinde, Alıcı’nın yazılı talebi ile (kurumsal mevzuat gereği eğitimin geçen süresi göz önüne alınarak sadece kalan süre için iade yapılacaktır) Ürün/Hizmet’i iade ettiği kabul edilecek olup yasal süresi içerisinde ücret Alıcı’ya iade edilecektir.

5.5. Ürün/Hizmet’e ait her nevi dilekçe ile başvuru, evrak talebi vb. durumlarda ortaya çıkacak tüm masraflar Alıcı’ya ait olacaktır. 

5.6. Satıcı, Sözleşme'den doğan ifa yükümlülüğünün süresi dolmadan Alıcı’yı bilgilendirmek ve açıkça onayını almak suretiyle muadil bir Ürün/Hizmet tedarik edebilecektir.

5.7. Ürün/Hizmet ediminin yerine getirilmesinin iptal edildiği hallerde Satıcı’nın bu durumu 3 (üç) gün içinde Alıcı’ya yazılı veya sözlü olarak veya veri saklayıcısı ile bildirmesi ve tahsil edilen ödemeleri bildirim tarihinden itibaren en geç 14 (ondört) gün içinde iade etmesi zorunludur. Ancak kurumsal mevzuat gereği eğitimlerin belli bir süre devam ettikten sonra iptal edilmesi durumunda kurum yalnızca kalan süre hesaplanarak ödemeyi gerçekleştirecektir. 

5.8. Alıcı, Sözleşme konusu bedeli ödemekle yükümlü olup, herhangi bir nedenle Sözleşme konusu bedelin ödenmemesinin ve/veya Banka kayıtlarında iptal edilmesinin Satıcı’nın Ürün/Hizmet’i teslim yükümlülüğü ile Sözleşme’den kaynaklanan sair yükümlülüklerinin sona ereceğini kabul, beyan ve taahhüt eder. Alıcı, herhangi bir sebeple Banka tarafından başarısız kodu gönderilen ancak buna rağmen Banka tarafından Satıcı’ya yapılan ödemelere ilişkin olarak, Satıcı’nın herhangi bir sorumluluğunun bulunmadığını kabul, beyan ve taahhüt eder.

5.9. Alıcı, Ürün’ün teslim edilmesinden sonra Alıcı’ya ait kredi kartının yetkisiz kişilerce haksız kullanılması sonucunda Sözleşme konusu bedelin ilgili Banka tarafından Satıcı’ya ödenmemesi halinde, Alıcı Ürün’ü 3 (üç) gün içerisinde iade masrafları Alıcı’ya ait olacak şekilde Satıcı’ya iade edeceğini kabul, beyan ve taahhüt eder.

5.10. Sözleşme kapsamında herhangi bir nedenle Alıcı’ya bedel iadesi yapılması gereken durumlarda, Alıcı, ödemeyi kredi kartı ile yapmış olması halinde, Satıcı tarafından kredi kartına iade edilen tutarın banka tarafından Alıcı hesabına yansıtılmasına ilişkin ortalama sürecin 2 (iki) ile 3 (üç) haftayı bulabileceğini, bu tutarın Satıcı tarafından Banka’ya iadesinden sonra Alıcı’nın hesaplarına yansıması halinin tamamen Banka işlem süreci ile ilgili olduğunu ve olası gecikmeler için Satıcı’yı sorumlu tutamayacağını kabul, beyan ve taahhüt eder.

5.11. Alıcı ile sipariş esnasında kullanılan kredi kartı hamilinin aynı kişi olmaması veya Ürün/Hizmet’in Alıcı’ya tesliminden evvel, siparişte kullanılan kredi kartına ilişkin güvenlik açığı tespit edilmesi halinde, Satıcı, kredi kartı hamiline ilişkin kimlik ve iletişim bilgilerini, siparişte kullanılan kredi kartının bir önceki aya ait ekstresini yahut kart hamilinin Banka’dan kredi kartının kendisine ait olduğuna ilişkin yazıyı ibraz etmesini Alıcı’dan talep edebilecektir. Alıcı’nın talebe konu bilgi/belgeleri temin etmesine kadar geçecek sürede sipariş dondurulacak olup, söz konusu taleplerin 24 (yirmidört) saat içerisinde karşılanmaması halinde ise Satıcı, siparişi iptal etme hakkını haizdir.

5.12. Satıcı’nın herhangi bir sebeple sunamadığı Ürün/Hizmetlerin bedeli, Alıcı’nın yazılı başvurusu ile iade edilecektir. 

5.13. Alıcı tüketici sıfatıyla talep, şikâyet ve önerilerini yukarıda yer alan Satıcı iletişim bilgilerini kullanmak suretiyle ve/veya Platform’un sağladığı kanallarla ve 03464870000-2860 nolu telefon numarası üzerinden ulaştırabilecektir.

 

 

 

6. ÖZEL ŞARTLAR

6.1. Alıcı, aksi belirtilmedikçe, Platform’da birden fazla eğitim seçeneğinden alışveriş yapabilecektir. Ancak aynı zaman dilimlerindeki eğitimlere katılabilmenin fiilen imkânı olmaması sebebiyle,  Alıcı’nın, eğitimlerin gün ve saatlerini kontrol etme sorumluluğu vardır. Aynı gün ve saate denk gelen eğitimlerin ücretini iade edilebilmesi için Alıcı’nın şahsen yazılı başvurusu gerekecektir

6.2. Alıcı’nın vereceği siparişlerde kurumsal fatura seçeneğini seçmesi durumunda Satıcı, Alıcı tarafından Platform üzerinden bildirilecek vergi kimlik numarası ve vergi dairesi bilgilerini kullanarak kurumsal fatura düzenleyecektir. Faturada yer alması gereken bilgilerin doğru ve eksiksiz girilmesi tamamen Alıcı’nın sorumluluğundadır.

6.3. Platform üzerinden yapılan alışverişlerde taksit imkânı olmayacaktır. Banka yâda kredi kart ile ödeme yapılması halinde, Banka tarafından kampanyalar dâhilinde Alıcı’ya taksitlendirme yapılabilir. Bu tür kampanyalar ve ödeme planları Banka’nın inisiyatifindedir. 

7. KİŞİSEL VERİLERİN KORUNMASI, TİCARİ ELEKTRONİK İLETİ VE FİKRİ-SINAİ HAKLAR İLE İLGİLİ KURALLAR ve ŞARTLAR

7.1. 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu kapsamında kişisel veri olarak tanımlanabilecek Alıcı’ya ait kimlik, iletişim, müşteri işlem ve işlem güvenliği bilgileri; sipariş almak, Ürün/Hizmet’i sunmak, sistemsel sorunların çözümü, ödeme işlemlerini gerçekleştirmek, -önceden onay verilmesi halinde- Ürün/Hizmet hakkında pazarlama faaliyetlerinde kullanılmak, Alıcı’ya ait bilgilerin güncellenmesinde ve üyeliklerin yönetimi ve sürdürülmesi ile Alıcı ile Satıcı arasında kurulan Sözleşme ve sair sözleşmelerin ifası amacıyla ve üçüncü kişilerin teknik, lojistik ve benzeri diğer işlevlerinin Satıcı tarafından sağlanabilmesi için yukarıda sayılan verileri CÜSEM  ve/veya CÜSEM  iştirakleri tarafından işlenebilir.

7.2. Alıcı’ya, yürürlükteki mevzuata uygun şekilde, her türlü Ürün/Hizmet'e ilişkin tanıtım, reklam, iletişim, promosyon, satış ve pazarlama amacıyla Alıcı’nın ticari elektronik izni olması halinde, CÜSEM  tarafından SMS/kısa mesaj, anlık bildirim, otomatik arama, bilgisayar, telefon, elektronik posta, faks, diğer elektronik iletişim araçları ile ticari elektronik iletişimler yapılabilir.

7.3. Alıcı tarafından Platform’a girilen bilgilerin ve işlemlerin güvenliği için gerekli önlemler, CÜSEM  tarafındaki kendi sistem altyapısında, bilgi ve işlemin mahiyetine göre günümüz teknik imkanları ölçüsünde alınmıştır. Bununla beraber, söz konusu bilgiler Alıcı’ya ait cihazlardan girildiğinden Alıcı tarafından korunmaları ve ilgisiz kişilerce erişilememesi için, virüs ve benzeri zararlı uygulamalara ilişkin olanlar dahil, gerekli tedbirlerin alınması sorumluluğu Alıcı’ya aittir.

7.4. Alıcı, Sözleşme kapsamında sağladığı verilerin doğru ve güncel olduğunu ve bilgilerin değişmesi halinde Platform üzerinde gerekli güncellemeleri yapacağını taahhüt eder.

7.5. Platform’a ait her türlü bilgi ve içerik ile bunların düzenlenmesi, revizyonu ve kısmen/tamamen kullanımı konusunda; Satıcı'nın anlaşmasına göre diğer üçüncü şahıslara ait olanlar hariç; tüm fikri-sınai haklar ve mülkiyet hakları CÜSEM ’ye aittir.

7.6. CÜSEM  tarafından Alıcı'ya ait işlenen kişisel veriler için detaylı bilgiye http://cusem.cumhuriyet.edu.tr/kisisel_verilerin_korunmasi.html adresinde yer alan “KİŞİSEL VERİLERİN KORUNMASINA İLİŞKİN AYDINLATMA METNİ” ile paylaşılmaktadır.

8. CAYMA HAKKI

8.1. Alıcı, eğitime kaydını yaptırarak ödemesini tamamladığı andan itibaren eğitim başlayana kadar, yazılı müracaatı ile sözleşmeden cayarak ücret iadesini sağlayabilir. Ancak eğitim başladıktan sonra eğitime katılmaktan vazgeçtiği durumlarda ücret iadesi için yine yazılı başvurusu olmalıdır, başvuru sonrasında eğitimin kalan süresi hesaplanarak ücret iadesi sağlanacaktır. 

8.2. Alıcı’nın katılacağı eğitim, şahsına özel materyallerin hazırlandığı/tedarik edildiği bir eğitim olduğu takdirde (örneğin Alıcıya kullanımına verilecek özel araç gereçlerin alındığı yâda kitap seti verildiği hallerde), eğitimden cayıldığında Alıcı’ya verilen malzemenin bedeli hesaplanarak iade tutarından düşülecek ve ücret iadesi kalan tutardan yapılacaktır.

9. UYUŞMAZLIKLARIN ÇÖZÜMÜ

9.1. Sözleşme’nin uygulanmasında, Sivas Mahkemeleri ve Sivas Tüketici Hakem Heyetleri yetkilidir.